تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدرسه نیوز

مدرسه نیوز

خوب نیوز

 

 

مزایای بازار طلای دبی

دریاچه چورت و ابشار چورت ساری مازندران ساحل الممزر بهعنوان جواهری در میان سواحل دبی، محوطهسازی جذابی را با زیبایی یک ساحل شنی ترکیب کرده است. مجددا در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز رقابت جذابی بین راجر فدرر و نواک جوکوویچ برگزار شد. از 21 آوریل تا 7 مه (21 فروردین تا 7 اردیبهشت) جشنواره غذای دبی در این منطقه برگزار میشود. نمایشگاه اکسپو دبی، نمایشگاهی است در مقیاس جهانی که برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه برگزار میشود! سیتی واک که در کنار برج خلیفه ساخته شده است، علاوهبر فرصت خرید، فعالیتهای تفریحی زیادی را برای ساکنین تدارک دیده است. این پارک از بخش های مختلف تشکیل شده که برای کودکان مناسب است و برای سرگرمی بیشتر نیز محلی برای اجرایی موسیقی زنده و نمایش وجود دارد که برای مسافرین تور دبی بهار 98 بسیار جذاب خواهد بود. همچنین یک بخش برای باربیکیو نیز درنظر گرفته شده است. سبک قدیمی خانه، معماری تماشایی و سنتی و همچنین تزیینات گچی به کار رفته در آن، بسیار جالب توجه هستند. معماری داخلی برج العرب ترکیبی از معماری سبک شرقی و غربی میباشد که با لوکس ترین متریال ساخته شده است. جمیرا دبی، منطقهای ساحلی و مسکونی است که خود به 3 محدوده کوچکتر تقسیم میشود با کافههای پررونق و مراکز خرید شیک و هتلهای مجلل، یکی از معروفترین و زیباترین مناطق دبی است.

شهر زیبای دبی دارای سواحل بیشماری است اما همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد بیشتر این سواحل متعلق به هتلهای دبی و ساختمانهای لوکس هستند و عموم مردم اجازه استفاده از آنها را ندارند. ساحل جمیرا Jumeirah Beach از معروفترین سواحل دبی است که در دسترس عموم قرار دارد و محلی ایدهآل برای پیکنیکهای خانوادگی و تفریح است. فالکونها در فرهنگ امارات دارای اهمیت زیادی هستند به همین دلیل ابوظبی با صرف هزینه زیاد برای این پرندگان بیمارستانی ساخته که بسیار مجهز و پیشرفته است و مراقبتهای ویژه ای از این پرندگان صورت می گیرد. از آنجایی که پیداکردن این تفریحها کار چندان سادهای نیست، در ادامه تفریحهای رایگان دبی را با شما در میان میگذاریم. اگر هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکردهاید و نمیدانید که تور استانبول نوروز یا تور دبی را انتخاب کنید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید. در تور دبی، حیف است که به این مراکز خرید سری نزنید! سیستم سرمایش و تهویه هوای مرکزی نیز از دیگر موارد مهم در این ساختمان محسوب می شود. مجموعه مهم و معروف دبی به نام SkyDive با مربیان مجرب و حرفه ای، به شما کمک خواهد کرد تا پرواز را تجربه کنید. اما میدانید هزینه بلیط هواپیما خارجی چقدر است و شرایط پرواز تهران دبی چیست؟ یکی از دیدنی های حیرت انگیز این هتل، بزرگترین آکواریوم امارات متحده عربی، آکواریوم لاست چمبرز است که بدون نیاز به اقامت در آتلانتیس می توانید از آن دیدن کنید. در داخل این موزه قرار است ورای تصور انسان به شما نمایش داده شود و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها به بسیاری از سوالات شما درباره آینده پاسخ داده خواهد شد.

ساحل غرب پالم یکی دیگر از سواحل دبی است که در بخش غربی پالم جمیرا واقع شده است. این مرکز خرید ۳۲۰ فروشگاه داشته و دارای دو بخش قدیمی و جدید است. پارک آبی وایلد وادی نیز در نزدیکی این ساحل واقع شده است و فرزندان شما از بازدید آن لذت خواهند برد! همچنین یک آرایشگاه برای بانوان و آقایان نیز در کنار یک فروشگاه خرید سوغاتی و لوازم ضروری در این هتل وجود دارد. اسکیت سواری، مینی بانجی جامپینگ و همچنین دویدن در مسیر مخصوص دو از فعالیتهای ورزشی دیگری است که امکان انجام آنها در این ساحل وجود دارد. اما چیزی که معمولا مردم در مورد این پارک نمی دانند این است که این محل چیزی فراتر از یک پارک آبی ست. سالها قبل، این محل خالی از سکنه شد و بر اساس اعتقاد مردم توسط جن و ارواح تسخیر شده است که پس از غروب خورشید در شهر ظاهر می شوند. همانطور که گفتیم بیش از 1200 برند مطرح و بزرگ دنیا در اوت لت مال دبی فعالیت دارند. یک سرزمین عجایب زمستانی درست در داخل یک سیاره جادویی است و بسیاری دیگر نیز وجود دارند. واقعیت این است که امارات و مخصوصا شهر دبی پیش از کشف نفت در منطقه، فضای بسیار متفاوتی داشتند. همین طور بهتر است اشاره کنیم که ساحل الصفوح رستوران و کافهای هم ندارد برای همین بهتر است از خانه یا هتل خوراکیهای لازم و مخصوصا آب و نوشیدنی را همراه ببرید. اشاره کرد. در این بازار 29 رستوران و 27 کافه وجود دارد که غذاها و نوشیدنی های خاص سرو می کنند.

آینده متعلق به کسانی است که میتوانند آن را تصور کنند ، طراحی کنند واجرا کنند. یک استراحتگاه ساحلی است و میتوان چشماندازی از برج العرب را مشاهده کرد. وورتکس یک سرسره آبی با چرخشهای متعدد و هیجانانگیز است که شما را به طور گرداننده به سمت پایین لغزانده و تجربهی هیجانی از چرخشهای متمایز را برای شما به ارمغان میآورد. 15 دقیقه در میان آکواریوم، زمانی که طیف گستردهای از ماهیها و سایر حیوانات زیر آب، درست زیر پای شما شنا میکنند، خاطراتی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان میآورد. با این حال، طیف گستردهای از فروشگاهها و سالنهای غذاخوری دارد که بازدیدکنندگان را راضی خواهد کرد. این ساحل عمومی طیف گستردهای از امکانات رفاهی را ارائه میدهد و تضمین میکند که هر بازدیدکنندهای، یک روز ساحلی عالی را تجربه کند. خریداران علاقهمند میتوانند آپارتمانهای یک خوابه را در جزایر خلیج جمیرا با قیمت 4.5 میلیون درهم خریداری کنند. میهمانان میتوانند کالاهای 100% اصلی را از سریلانکا، اندونزی، کامبوج، مالزی، برونئی، لائوس، هنگ کنگ، تایوان، ویتنام، نپال، بوتان، میانمار و فیلیپین در مراکز پرجنبوجوش آنها درون دهکده خریداری کنند. در این زمان، با ما همراه باشید تا بهترین تفریحات ارزان در دبی را به شما معرفی کنیم. اما، بیشتر این افراد، به دنبال تفریحات در دبی ارزان قیمت هستند. میبینید که آبهای خلیج در پاییز دمای خود را حفظ میکنند و هنوز هم میتوانید تا دسامبر یک تجربه ساحلی دلپذیر داشته باشید. بازدید از سواحل جزیره پالم یک تجربه بسیار شگفتانگیز و لذتبخش در دبی است. مرکز خرید فستیوال سیتی یکی از محبوب ترین مراکز خرید دبی است که حدود 400 فروشگاه مختلف را در خود جای داده است. اگر در حال قدمزدن در راستای نهر دبی باشید، به یکی از مال های دبی به نام فستیوال مال بر میخورید. اسکیت سواری، مینی بانجی جامپینگ و همچنین دویدن در مسیر مخصوص دو از فعالیتهایی است که میتوانید در کنار آبهای گرم این ساحل انجام دهید.

همچنین ساحل ام سقیم یکی از معدود سواحل دبی است که موجسواری در آن مجاز است و امکان شنا کردن در شب با چراغهای هوشمند برای ایمنی بیبشتر فراهم است. لازم است بدانید که ساحل أم سقیم در آخر هفتهها خیلی شلوغ میشود؛ بنابراین اگر قصد دارید آخر هفته را در آنجا بگذرانید، شاید بهتر باشد که صبح زود به این ساحل بروید. در این ساحل امکاناتی مانند خدمات نجات غریق و تفریحات ورزشی وجود دارد. اگر سری به این ساحل بزنید افراد زیادی را خواهید دید که به صورت گروهی درحال انجام فعالیتهای ورزشی هستند. هر نوع محصولی از لباس، کفش، لباس ها و اجناس ورزشی گرفته، تا عطر، لوازم آرایشی، اجناس الکتریکی، ساعت، عینک آفتابی و اسباب بازی در این اوت لت عرضه می شود. شما می توانید آن را از پشت شیشه، زمانی که در حال آماده سازی سفارش مشتریان است، مشاهده کنید. الفبای سفر آنها را به شما معرفی می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین سواحل دبی آشنا کنیم. میتوانید چادرهایی مخصوص با کولرگازی اجاره کنید و روزتان را در آنجا سپری کنید. میتوانید در تراس کافههای ساحلی بنشینید و با آرامش یک نوشیدنی سفارش دهید و از هوای مطبوع و چشمانداز فوقالعاده زیبا لذت ببرید. در این ساحل که یکی از بهترین سواحل دبی به شمار میرود، پیادهروی بههمراه حیوانات خانگی امکانپذیر است. بازار مرکاتو به سبک معماری دوره رنسانس طراحی شده است. وسایل کمپینگ مانند چادر مسافرتی سبک، پایههای مخصوص چادر برای فرورفتن در شن، کیسهخواب مناسب شبهای کویر، کفشهای محکم و مناسب، لباس خنک و سبک برای روزهای کویر و لباس گرم برای شبهای آن از ضروریات سفر به کویر دبی است که بدون آنها نمیشود راحت در کویر فعالیت کرد.

در نهایت نیز تمامی اطلاعات لازم برای بازدید از این عبادتگاه ارزشمند را ارائه کردهایم. لازم است بدانید هیچ امکاناتی برای آفتاب گرفتن و دوش گرفتن ندارد؛ بنابراین اگر میخواهید در ساحل کایت آفتاب بگیرید یا شنا کنید حتما وسایل مورد نیازتان را همراه خود ببرید. وقتی که در مرکز خرید مرکاتو دبی حضور داشته باشید، احساس میکنید که در حال قدم زدن در خیابانهای ایتالیا در دوره رنسانس هستید. این مرکز خرید با 140 فروشگاه که به سبک معماری توسکانی و ونیزی طراحی شدهاند، بهعنوان یکی از 10 مرکز خرید برتر دبی شناخته میشود. رستوران چادر جمیرا که به سبک سنتی دبی قدیم طراحی شده، غذاهای دریایی تازه و خوشمزه را با چشماندازی خیرهکننده از دریا ارائه میدهد. زندگی در جمیرا دبی به سبک زندگی سالمی را به ساکنان خود هدیه میدهد. یکی از توریستی ترین و زیباترین شهرهای جهان که از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار می باشد دبی نام دارد که با سواحل زیبای خود و آسمان خراش های بلند و مراکز تفریحی که دارد همه را جذب خود کرده است. برای همه افراد ماجراجو، بازدید از این شهر بسیار هیجان انگیر است. در همه جای کره ی خاکی مسائلب بین مردم وجود دارد که گاهی بسیار به دور از حقیقت است ، شهر دبی یکی از موارد ذکر شده است . این برجها در جاده شیخ زاید واقع شده اند. اکثر گردشگرانی که به دبی سفر می کنند، بازدید از مکان های توریستی ممتاز و برتر این شهر مانند برج العرب و مسجد بزرگ شیخ زاید ابوظبی را در برنامه سفر خود قرار دهند. جمیرا در چند سال گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده است و پروژه آمادهسازی سواحل متعدد برای دسترسی عموم، از جمله ساحل کایت، ساحل نسناس (همچنین به عنوان ساحل باز جمیرا شناخته میشود) و ساحل کاخ سیاه، که همگی رایگان هستند، به رونق این منطقه افزوده است.

همچنین از زمان طلوع تا غروب خورشید اجازه این را دارید که آب دریا شنا کنید. کلوپ ساحلی ریوا یا ریوا بیچ کلاب (Riva Beach Club) تنها جایی است که اجازه ورود به ساحل پالم جمیرا را میدهد. مسجد جمیرا دبی از مهمترین مسجدها در امارات متحده عربی است. بازدید از این بازار به عنوان یک جاذبه قدیمی و رایگان در دبی به شما توصیه میکنم. هزینه یک شب اقامت در هتل برج العرب دبی چقدر است؟ در این ساحل دبی خبری از رختکن، صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، و یا دوش حمام نیست و شاید همین بکر بودنش بر جذابیت آن افزوده است. یکی از محبوبترین تفریحات دبی، برج خلیفه است. هتل 5 ستاره مشهور جهان، برج العرب، از این ساحل عمومی به وضوح دیده میشود و پسزمینه زیبایی را برای شما فراهم میکند. نخل جمیرا یا پالم جمیرا یکی از جزیرههای نخلی دبی است که نمای آن از بالا به شکل نخلی بزرگ دیده میشود. نخل جمیرا The Palm Jumeirah از جزیرههای نخلی دبی است که نمای آن از بالا به شکل نخلی بزرگ دیده میشود. ↑ مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Mall of the Emirates». موزه آینده دبی نمونه ای از حفظ منابع طبیعی با طراحی خلاقانه است که برق مورد نیاز آن از ۴ هزار مگاوات انرژی خورشیدی توسط یک ایستگاه متصل به ساختمان، با همکاری اداره برق و آب دبی تولید می شود.

درصورتیکه به اماکن تاریخی و چشماندازهای طبیعی علاقه بیشتری دارید، تور استانبول برای شما مناسبتر است. این مکان محبوب برای بازدید عصرانه است. برای اینکه برآورد درستی از هزینه سفر تفریحی به دبی داشته باشیم، باید تمام مخارج سفر از هزینه ویزا و بلیط هواپیما گرفته تا هزینه هتل و تفریحات را در برنامهریزی خود لحاظ کنیم. این مرکز سرگرمی خرید بیش از 643067 فوت مربع وسعت دارد و بیش از 140 فروشگاه را در خود جای داده است که طراحی خوش سلیقه ای شبیه اسپانیا و فرانسه، این مرکز خرید را شبیه میدان بازار ایتالیا کرده است. با این حال، برای تجربه سپری کردن شبی واقعا منحصر به فرد و فراموش نشدنی پارک گاردن گلو دبی یک انتخاب عالی است. به راحتی می توانید یک بلیط بخرید یا حتی یک قایق را به مدت یک ساعت اجاره کنید. با 1 ساعت و نیم رانندگی از دبی به این شهر خواهید رسید. شما می توانید، با استفاده از ماشین شخصی یا تاکسی خود را به پارک برسانید. در دبی همواره با محله های مدرن و شیک روبه رو می شوید. متاسفانه در این ساحل امکانات بسیار محدودی وجود دارد ولی با این وجود در میان خود اماراتیها و گردشگران محبوبیت ویژهای پیدا کرده است. این منطقه ساحلی با وجود اقامتگاهها و امکانات بسیار و جاذبههای تفریحی متنوع، زندگی لوکسی را برای ساکنین و اقامت خوشی را برای گردشگران فراهم میکند. شما میتوانید با رزرو تور دبی از رامین گشت، بههمراه تورلیدر حرفهای در برنامه گشت شهری دبی که آژانس برای شما تدارک میبیند، از جمیرا دبی و جاذبههای آن بازدید کنید و حتی در صورت تمایل شما، کارشناسان رامین گشت میتوانند هریک از هتلهای جمیرا دبی را برای اقامت شما رزرو کنند. در نخل جمیرا هیچ ساحل عمومیای ندارد و تمام سواحل زیبا آن یا متعلق به ساختمانهای لوکس هستند و یا اینکه در اختیار هتلهای لوکس قرار دارند.

باشگاههای بدنسازی و مراکز تناسب اندام مختلفی در سراسر این منطقه وجود دارند که باعث میشود بتوانید روزانه ورزش کنید. زندگی در منطقه جمیرا برای ساکنان آن بسیار راحت است؛ زیرا مدرسه، بیمارستان، فروشگاههای مواد غذایی، سالن، سوپرمارکتها و مکانهای تفریحی و باشگاههای تناسب اندام فراوانی در آن یافت میشود. اسپید فیتنس جمیرا دبی، فیتنس فرست بیچ پارک پلازا، باشگاه تناسب اندام خصوصی Vmax، تنها برخی از مراکز تناسب اندام جمیرا دبی هستند که در ساعات مختلفی فعالیت دارند. بهترین غذاهای دریایی با ماهیهای تازه و غذاهای اروپای شمالی در این رستوران زیبا سرو می شود. این فضا توسط یک طناب پشتیبانی که از هر طرف دکل 27 متر (89 فوت) فاصله دارد ، و یک سری کابلهای فولادی به ضخامت 1.6 متر که از ستون به سمت لبه های رستوران می چرخد ، نگه داشته می شود .رستوران المهارا (صدف) نیز دارای یک آکواریوم بزرگ در آب دریا است که از طریق شبیه سازی یک سفر زیر دریایی به آن دسترسی پیدا می کنید. انواع اجناس ارزان قیمت هندی را از فروشگاه های این منطقه می توانید تهیه کنید به خصوص بازار طلای دبی در این محل وجود دارد که در تور دبی خرداد 98 می توانید سری به این بازار بزنید. ساحل جمرا، در دسته تفریحات در دبی ارزان قیمت قرار دارد. به همین دلیل چه بسا بخت با شما یار بود و در بازدید از نخل جمیرا، چشمتان به سلبریتی دلخواهتان روشن شد. ساحل نخل جمیرا امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی دارد که میتوانید از آنها لذت ببرید و همچنین مناظر زیبایی از دبی را میتوانید از آنجا تماشا کنید. همچنین یک بیمارستان ایرانی و ترمینال السطوه از دیگر جاهای دیدنی محله السطوه دبی می باشد. برجمان یکی از اولین مراکز خرید دبی است که در سال 1992 توسط گروه الغریر راه اندازی شد و یک استاندارد جدید برای فروشگاههای خرده فروشی شهر ایجاد کرد.

علاوهبر این، ویلاهای موجود در این منطقه دارای اتاقهای 3، 4 و 5 خوابه هستند. علاوهبر این، بیمارستانهای دیگری همچون بیمارستان امارات، مرکز تخصصی کودکان Medcare و یک بیمارستان تخصصی اعصاب نیز در این منطقه وجود دارند. حتی اگر در آن اقامت ندارید، تور هتل جمیرا دبی را در سفر خود از دست ندهید. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل شگفت انگیز برج العرب دبی هستید، پیشنهاد می کنیم فرصت مطالعه این مطلب از اقامت ۲۴ را از دست ندهید. همچنین از زمان طلوع خورشید تا غروب خورشید فرصت دارید در آب دریا شنا کنید. پارک جمیرا که در مجاورت این ساحل قرار دارد و دارای زمین بازی برای کودکان است، همچنین کافه، محوطه مخصوص باربیکیو و فضای سبز را باید از دیگر امکانات ساحل جمیرا دانست. در کنار تمامی امکانات رفاهی که باید در یک هتل ۵ ستاره مجلل وجود داشته باشد، بعضی از این هتلها پارک آبی و ساحل اختصاصی هم دارند. دبی درواقع یک شهر بیابانی است اما در سالهای اخیر سرمایهگذاریهای هنگفتی بر روی صنعت گردشگری داشته است. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جوا داده شود. پس اگر میخواهید در ساحل کایت آفتاب بگیرید یا شنا کنید حتما وسایل مورد نیازتان را همراه خود ببرید.

راهنمای برج در این بازدید داستان های مختلفی درباره این سازه را برای شما شرح می دهد. در مقاله راهنمای سفر به دبی با سواحل بینظیر این شهر بیشتر آشنا میشوید. البته توصیه میکنیم قبل از سفر به دبی، حتما راهنمای سفر به دبی را بخوانید تا با آشنایی با نکات این سفر، تجربه لذت بخشی را داشته باشید. سواحل بینظیر دبی با رستورانها و کافههای استثنایی، بوتیکها و پارکهای مختص کودکان تجربهای شگفتانگیز را به سفرهای شما اضافه خواهد کرد. مگر میشود به دبی سفر کرد و از برج خلیفه بازدید نکرد! گفته میشود که تمیز کردن شیشههای برج از بالا به پایین چیزی در حدود ۳ ماه زمان میبرد و به محض اینکه اکیپ نظافت به انتهای کار میرسند و یک نوبت تمام شیشهها نظافت میشوند، سه ماه گذشته و نوبت تمیزکاری بعدی فرا رسیده است! اگرچه این مکان آن جور که باید در دبی شناخته شده نیست، اما محلی رویایی و افسانه ای است. به همین دلیل است که این مشکل می تواند باعث گیرکردن در آسانسورها و یا ایجاد سروصدا شود. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه بازدید از هر کدام این سواحل را دارید، آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. در صورتی که هر سوالی درباره این مرکز خرید بینظیر دارید، میتوانید نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید. برای رسیدن به این ساحل زیبا، می توانید از مزایای اجاره خودرو در دبی استفاده کنید و بدون نیاز به وسایل حمل و نقل عمومی، به این ساحل رسیده و از آن لدت ببرید. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند و در صورت نیاز به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی اتو و واکس باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

هتلها، محلهای اقامتی، اماکن تفریحی، رستورانهای لوکس و مجهز ازجمله امکاناتی است که در این جزیره برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تدارک دیده شده. نخل جمیرا به وسیله پنلهایی به زمین متصل شدهاند و سازه اصلی در وسط دریا و 5 کیلومتری دبی قرار گرفته است. بهترین رستورانهای دبی در برج العرب دبی را برای تجربهی یک سفر غذایی فوقالعاده، به شما معرفی کرده ایم . بیمارستان فالکون ابوظبی یک نام فانتزی برای یک بیمارستان معمولی نیست بلکه بیمارستانی برای فالکونها است. پروژه Meraas، City Walk، فضایی باز است که با طرحهای پیچیده و محوطهسازی شیک، خود را از سایر مراکز خرید متمایز کرده است. ساحل أم سقیم ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و به همین دلیل باید آن را یکی از محبوبترین و شلوغترین سواحل دبی چه در میان گردشگران داخلی و چه در میان توریستهای خارجی دانست. فاصله ساحل أم سقیم از مرکز شهر ۱۶ کیلومتر است و دسترسی به آن با وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت است. بستکیه یکی از مکان های دیدنی شهر دبی است که دارای بافت بسیار قدیمی است. تفریحات دبی، در میان گردشگران، بسیار محبوب است. اگر به دبی برای زندگی فکر میکنید، منطقه جمیرا را در فهرست محبوبترین مناطق مسکونی این شهر قرار دهید.سایر اطلاعات مربوط به انتخاب این شهر برای زندگی در مقاله دبی برای زندگی در رامین گشت ارائه شده است. دبی پارک آبی موضوعی هم دارد که برای کودکان زیر 12 سال جذاب است. سایت TripAdvisor در سال ۲۰۱۷ این پارک را برترین پارک خاورمیانه و در سال ۲۰۱۸ هفتمین پارک آبی برتر دنیا معرفی کرد. دبی تمیزترین سواحل جهان را دارد؛ زیرا حفاظت از محیط زیست را در لیست اولویت خود قرار میدهد.




برچسب ها : ,
جمعه 21 مهر 1402 |
 


 

مطالب اخير

آشنایی کامل با پیانو و انواع آن

اتاق خواب برای یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است

هدایای خلاقانه و فانتزی برای حیوانات خانگی: چگونه به دوستان چهار پای خود لطف کنید؟

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

آهنگ گرشا رضایی به نام «منم مثل توبه تنهاشدن عادت ندارم»

پمپ کارواش چیست؟

نکات مهم در مورد پمپ برتولینی

برای افتتاح آرایشگاه زنانه چه شرایطی وجود دارد؟

علل زگیل تناسلی در زنان

آهنگ جدید حامیم به نام «این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم»

دائمی ترین روش چاق شدن صورت

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی

آموزش پاکسازی پوست

اینورتر سه فاز iMASTER مدل C1-220-HF

بزرگترین ارائه دهنده خدمات خواب در تهران و ایران کدام است؟

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «دوست دارم»

قیمت پرینترهای خانگی موجود

15 گام مهم برای افزایش امنیت خانه

روانشناسی وابستگی: شناخت و درمان

 

آرشيو مطالب

1403

1402

 
 
 

آمار

تعداد آنلاین : 0
بازدید امروز : 268
بازدید دیروز : 842
هفته گذشته : 4230
ماه گذشته : 4230
سال گذشته : 71756
بازدید کل : 248715
تعداد پست ها : 92
تعداد نظرات : 0

امکانات جانبی

RSS 2.0