تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدرسه نیوز

مدرسه نیوز

خوب نیوز

 

 

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

  

در سالیان گذشته با افزایش ضریب نفوذ اینترنت و گسترش دسترسی افراد جامعه به تلفن های هوشمند، استفاده از سوشیال مدیا چه در دنیا  و چه در کشور ما رواج پیدا کرده است. ایتا جزو شبکه های اجتماعی ایرانی می باشد که از سال 2016 به طور رسمی شروع به کار کرد و توانست کاربران زیادی را  به خود جذب کند.

ایتا پیام رسانی مثل تلگرام است که به ممبرها فرصت ارسال پیام های صوتی و تصویری، متنی، اشتراک گذاری فرمتهای مختلف  فایل و ثبت کانال و گروه را ارائه می دهد.

 

در خصوص کانال ایتا چه نکاتی می دانید؟

ایجاد کانال توسط ممبرها، یکی از قابلیت های کاربردی ایتا است. شبکه اجتماعی ایتا این امکان را دارد که برای هر ممبر صفحه ای ایجاد کند تا محتوای مورد نظر را در آن به نمایش بگذارند که کانال نامیده می شود.

شما قادر خواهید که در این فضا بی شمار پست نمایش دهید. برای تسهیل دسترسی سایرین یک آدرس منحصر بفرد برایتان صادر می شود تا دیگران بتوانند به کانالتان بپیوندند.

علاوه بر اینکه ایجاد کانال در ایتا رایگان است و می توانید یک یا چند کانال بسازید کنید هیچ محدودیتی نیز در موضوع فعالیت کانال وجود ندارد.

شما برپایه علایق، دانسته ها و موقعیت کاری خود از این قابلیت برخوردارید که کانالی در پلتفرم ایتا بسازید. این کانال می تواند مانند یک وبلاگی بوده و نوشته ها و نظرات روزانه شما باشد.

همچنین این کانال می تواند در زمینه اطلاع رسانی از جمله اطلاع رسانی گوشی ها و لوازم جانبی جدید و مقایسه قیمت و کیفیت مدل های مختلف باشد. یا ممکن است کانال آموزشی باشد به عنوان مثال درباره تعمیر لوازم برقی یا آموزش قلاب بافی مطالب و فیلم هایی بسازید کنید و در کانال قرار دهید.

یا کانالی با موضوع مشاوره ثبت کنید و مثلا مشاوره خرید مسکن یا موضوعات دیگری به افراد دیگر مشاوره دهید.

همچنین چنانکه تولید کننده یا فروشنده هستید، این فرصت فراهم است که یک کانال فروشگاهی تاسیس کنید و محصولات و خدمات خود را بفروش رسانید.

همچنین این فرصت فراهم شده است کانال های عمومی مانند کانال های اطلاعات عمومی، کمدی و تفریحی، فیلم سینمایی و موسیقی، ورزشی و غیره بسازید و پس از افزایش ممبرها در کانال تبلیغات بپذیرید و برای خود درآمدزایی کنید.

کانال شما می تواند با دو رویکرد عمومی یا خصوصی باشد. یک کانال عمومی برای همه اعضا و غیرعضوها قابل مشاهده است، در حالی که  کانال خصوصی فقط برای اعضا قابل مشاهده است.

این قابلیت در نظر گرفته شده که شما تعدادی مدیر برای کانال تان معرفی کنید و انواع فرمتهای محتوا شامل از صوتی و ویدئوئی،  متنی و تصویری را در این کانال خود در معرض دید دیگران قرار دهید.

 

افزایش عضوهای کانال

ساز و کارهای متفاوتی برای بالا بردن ممبرهای ایتا موجود است. این امکان وجود دارد که 200 عضو از بین شماره هایی که در گوشی شما ذخیره شده به کانال اد کنید.

علاوه بر ممبر فیک ایتا، ممبر اجباری هم قابل اضافه کردن به کانال هست.

این حالت ممبر به این دلیل که با میل و رغبت خود عضو نمی شود بازدیدی کم و نیز ریزشی بالا دارد اما تعدادی از این ممبرها امکان دارد که تبدیل به دنبال کننده کانال شوند.

شما برای توسعه کانال احتیاج به ممبرهای واقعی و فعال دارید و به همین منظور لازم است با تبلیغ کردن تعداد مشترکین کانال ایتا را زیادتر کنید.

مدلهای متعددی از تبلیغ وجود دارد و تبلیغات پاپ آپ ایتا یکی از انواع افزودن ممبر حقیقی و اختیاری شبکه اجتماعی ایتا به شمار می آید.

در این حالت کانال شما روی گوشی ممبرها نمایش داده می شود و اعضا در صورت علاقمند شدن جوین کانال می شوند و به این دلیل که به اختیار و تمایل خود عضو می شوند کانال شما را بازدید کرده و ریزش آنها کم است.

 

اهمیت تولید محتوا

توجه داشته باشید که ساختن محتوای جالب برای کانال می شود گفت که از بالابردن عضوها و انجام دادن تبلیغات نیز موثرتر است. چنانکه پستهای ارسالی کانال شما برای کاربرها جالب نباشد بیشتر ممبرهای کانال در کوتاه مدت کانال را ترک می کنند.

به زبان ساده دلیلی که باعث می شود کاربران در کانال تان باقی بمانند و پست های شما را برای دوستانشان بفرستند مطالب شماست.

با اشتراک گذاری پست های خود یا ارسال آنها برای دیگران، علاوه بر افزایش بازدید ایتا آنها مشترک و عضو کانال شما می شوند. کوشش کنید یک دستور کار برای انتشار و تهیه محتوای کانال تان بنویسید و بصورت پیوسته مطالب را به کانال اضافه کنید.

به این ترتیب بازدید کنندگان متوجه می شوند چه تایم هایی کانال را مشاهده کنند تا محتوای مد نظرشان را بازدید کنند.

 




برچسب ها : ,
پنجشنبه 19 بهمن 1402 |
 


 

مطالب اخير

آشنایی کامل با پیانو و انواع آن

اتاق خواب برای یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است

هدایای خلاقانه و فانتزی برای حیوانات خانگی: چگونه به دوستان چهار پای خود لطف کنید؟

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

آهنگ گرشا رضایی به نام «منم مثل توبه تنهاشدن عادت ندارم»

پمپ کارواش چیست؟

نکات مهم در مورد پمپ برتولینی

برای افتتاح آرایشگاه زنانه چه شرایطی وجود دارد؟

علل زگیل تناسلی در زنان

آهنگ جدید حامیم به نام «این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم»

دائمی ترین روش چاق شدن صورت

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی

آموزش پاکسازی پوست

اینورتر سه فاز iMASTER مدل C1-220-HF

بزرگترین ارائه دهنده خدمات خواب در تهران و ایران کدام است؟

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «دوست دارم»

قیمت پرینترهای خانگی موجود

15 گام مهم برای افزایش امنیت خانه

روانشناسی وابستگی: شناخت و درمان

 

آرشيو مطالب

1403

1402

 
 
 

آمار

تعداد آنلاین : 1
بازدید امروز : 561
بازدید دیروز : 861
هفته گذشته : 5384
ماه گذشته : 5384
سال گذشته : 72910
بازدید کل : 249869
تعداد پست ها : 92
تعداد نظرات : 0

امکانات جانبی

RSS 2.0