تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدرسه نیوز

مدرسه نیوز

خوب نیوز

 

 

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی



در این مقاله از نمایندگی بوش  با نحوه عملکرد جاروبرقی روباتیک آشنا می شویم.

به طور کلی، تمیز کردن خانه مستلزم جارو کردن یک یا چند بار در هفته، در صورت نیاز، علاوه بر گردگیری و کنار گذاشتن وسایل، معمولاً با کمی سر و صدا و زمان صرف شده برای تمیز کردن و تمیز کردن است. گردگیر. در چند سال گذشته جاروبرقی های رباتیک وارد بازار شده و افراد زیادی این نوع جاروبرقی را انتخاب کرده اند. این دستگاه دردسر پاک کردن را برطرف می کند و نیازی نیست خودتان وقت صرف کنید. این دستگاه حتی زمانی که در خانه نیستید خانه شما را تمیز می کند. از آنجایی که جاروبرقی های رباتیک مورد استقبال گسترده خریداران قرار گرفته است، در این راهنما به بررسی ویژگی های این دستگاه پرداخته ایم تا کسانی که قصد خرید آن را دارند در هنگام خرید به نکات مهم توجه کنند.

پاک کننده هوا رباتیک چیست؟

جاروبرقی رباتیک یا Robo-Vac یک دستگاه دایره ای کوچک است و برخی از مدل ها دارای یک مربع هستند که به آن خود تمیز کننده نیز می گویند. این دستگاه به طور خودکار تمام قسمت های سطح کف را حرکت داده و تمیز می کند و حتی برای تمیز کردن مجدد خانه آماده به محل اتصال شارژ باز می گردد! شارژ دستگاه می تواند 2 تا 7 ساعت طول بکشد و البته می تواند در 1 تا 3 ساعت محیط را تمیز و ضد عفونی کند. برخی از مدل های ربات جاروبرقی قابلیت تمیز کردن کف را دارند و برای این منظور دارای مخزن پر از آب می باشد. این دستگاه ها معمولا گرد و با قطر 30 سانتی متر و ارتفاع 8 سانتی متر هستند.

جاروبرقی رباتیک چگونه کار می کند؟

این دستگاه دارای برس های چرخشی در دو طرف است و با حرکت دستگاه بر روی زمین، برس های چرخان گرد و غبار را از سطح زمین جمع می کنند و به سیستم جارو اصلی اجازه می دهد تا ذرات را جذب کند. در زیر دستگاه، برس غلتکی دیگری وجود دارد که ذرات روی زمین را جمع آوری کرده و به داخل مخزن می کشد.

برخی از جاروبرقی های روباتی این قابلیت را دارند که در صورت پر شدن مخزن با مراجعه به ایستگاه تخلیه گرد و غبار، مخزن را خالی کنند تا بتوانند به تمیز کردن قسمت های خالی مخزن ادامه دهند. برخی جاروهای دیگر این گزینه را ندارند و باید خود را خالی کنند.

حسگرهای ربات جاروبرقی سطح را تشخیص داده و مکان هایی را که دستگاه از کف به فرش یا بالعکس حرکت می کند، تخمین می زند تا دستگاه هنگام حرکت متوقف نشود. این دستگاه دارای لیزر مادون قرمز برای تخمین و شناسایی ابعاد اتاق و حرکت بر روی زمین برای جمع آوری ذرات و گرد و غبار است. البته برخی از پاک کننده های ربات متفاوت عمل می کنند و برای تشخیص مسیر حرکت آن باید مرزهایی تعیین کنید.

دستگاه قابل مدیریت است و می توانید برای تمیز کردن منطقه مورد نظر خود برنامه ریزی کنید. در مدل های مدرن تر، امکان اتصال اپلیکیشن های موبایل به دستگاه وجود دارد و می توانید با استفاده از اپلیکیشن های مربوطه روی گوشی، دستگاه را کنترل کنید.

نکات مهم در خرید جاروبرقی رباتی

توجه داشته باشید که این نوع جاروبرقی نمی تواند مانند یک جاروبرقی معمولی عمل کند و تمام قسمت های اتاق را به خوبی تمیز کند. همانطور که می دانید این وسیله به برخی قسمت ها نمی رسد و گوشه های اتاق، زیر مبل ها و میزها و ... ممکن است به درستی تمیز نشود.

اگر قصد خرید و استفاده از این دستگاه را دارید، توجه داشته باشید که قطعات کوچک و اشیاء کوچکی که ممکن است در اتاق و کف منزل شما باشد، باید از قبل جمع آوری شوند.

این دستگاه می تواند به ارتفاع 2 سانتی متر از سطحی که روی آن قرار گرفته است برسد و سطح را تمیز کند

نکته مهم و دلنشینی که می تواند یکی از مهمترین مزیت های این دستگاه باشد صدای کم نسبت به قدرت مکش است.

این دستگاه ها می توانند به راحتی روی فرش، سرامیک، موکت و سطوح کف حرکت کنند و به طور خودکار قدرت مکش را برای مناطقی که مکش دشوارتر است تغییر دهند.

آیا خرید ربات جاروبرقی انتخاب خوبی است؟

اگر به فکر خرید جاروبرقی رباتی هستید با توجه به مزایای این دستگاه می توان گفت انتخاب خوبی است. اگر محیط شما دارای سطح مناسبی برای کارکرد این نوع جاروبرقی است، با خرید این دستگاه هیچ مشکلی در جارو نخواهید داشت و فقط باید دستگاه را کنترل کنید. در مورد قیمت جاروبرقی های رباتی باید به این نکته اشاره کرد که این دستگاه ها معمولا بسته به مدل آن بسیار گران هستند و برای اکثر مدل های آن نسبت به جاروبرقی معمولی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. برای تعمیر جاروبرقی بوش با ما در ارتباط باشید.

 




برچسب ها : ,
چهارشنبه 6 دی 1402 |
 


 

مطالب اخير

آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «فریاد»

آشنایی کامل با پیانو و انواع آن

اتاق خواب برای یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است

هدایای خلاقانه و فانتزی برای حیوانات خانگی: چگونه به دوستان چهار پای خود لطف کنید؟

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

آهنگ گرشا رضایی به نام «منم مثل توبه تنهاشدن عادت ندارم»

پمپ کارواش چیست؟

نکات مهم در مورد پمپ برتولینی

برای افتتاح آرایشگاه زنانه چه شرایطی وجود دارد؟

علل زگیل تناسلی در زنان

آهنگ جدید حامیم به نام «این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم»

دائمی ترین روش چاق شدن صورت

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی

آموزش پاکسازی پوست

اینورتر سه فاز iMASTER مدل C1-220-HF

بزرگترین ارائه دهنده خدمات خواب در تهران و ایران کدام است؟

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «دوست دارم»

قیمت پرینترهای خانگی موجود

15 گام مهم برای افزایش امنیت خانه

 

آرشيو مطالب

1403

1402

 
 
 

آمار

تعداد آنلاین : 0
بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 747
هفته گذشته : 146
ماه گذشته : 4457
سال گذشته : 79047
بازدید کل : 256006
تعداد پست ها : 93
تعداد نظرات : 0

امکانات جانبی

RSS 2.0