تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدرسه نیوز

مدرسه نیوز

خوب نیوز

 

 

قیمت پرینترهای خانگی موجود



امروزه استفاده ازپرینتر خانگی بسیار گسترش یافته است. چاپگر لیزری سه کاره یکی از پرینترهایی است که هر روز در حال پیشرفت است.

هنگام خرید چاپگر لیزری سه کاره باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی از مشخصات و پارامترهای کلی بر عملکرد نهایی چاپگر تاثیر می گذارد که شامل سه پارامتر اصلی سرعت و دقت چاپ، هزینه های نگهداری و تعداد چاپ در هر چاپ می شود. . شارژ تونر پودر چاپ به نام.

چاپگر لیزری سه طرفه چیست؟

چاپگری که سه کار را انجام می دهد به معنای اسکنر چاپگر و دستگاه فتوکپی است و برخی از آنها فکس را نیز انجام می دهند.

خود این پرینترها انواع مختلفی دارند، از انواع چاپگرهای سه لیزری گرفته تا پرینترهای سه لیزری خانگی که به صورت جداگانه استفاده می شوند و به کامپیوتر خانگی متصل می شوند.

این پرینترهای لیزری برای کارهای کوچک طراحی شده اند و به طور کلی زمان پردازش یک سند یا پیام تنها 6 تا 25 صفحه در دقیقه است.

سرعت کار آنها بسیار بالا است، بنابراین هزینه هر صفحه بسیار بالا است. خرید پرینتر لیزری 3 رنگ نسبت به انواع دیگر هزینه بیشتری دارد. همچنین امکان چاپ عکس از دوربین های دیجیتال و ضبط کننده ها از داده های ذخیره شده در کارت حافظه وجود دارد.

پرینترهای لیزری شبکه سه کاره یا چند کاره برای چاپ با حجم بالا و سرعت بسیار بالا طراحی شده اند، توسط شرکت ها و سیستم ها و دفاتر بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار می گیرند و در هر زمان قابل استفاده هستند. چند دقیقه برای چاپ 100 صفحه.

چاپ رنگ در چاپگر سه طرفه

اگر قصد خرید چاپگر لیزری سه کاره را دارید باید بدانید که کیفیت چاپ این پرینترهای چندکاره بالاتر از حد متوسط ​​است و می توانند تمامی اسناد را به صورت رنگی یا سیاه و سفید و تصاویر با کیفیت حتی برای دفتر چاپ کنند. . . و برنامه های خانگی بسیار راحت خواهد بود.

اما در مورد چاپ تصاویر باید بگوییم که کمی ضعیف عمل می کند و برای چاپ عکس های باکیفیت بهتر است از چاپگرهای مخصوص عکس استفاده کنید.

با پرینتر لیزری سه بعدی کپی کنید

کاری که با این چاپگرها می توان انجام داد عکاسی است که می توان اسناد را به صورت سیاه و سفید با کیفیت خوب کپی کرد که رضایت بخش خواهد بود.

با کمک یک چاپگر لیزری سه کاره  آوافرهنگ می توانید اسناد را بین 25 تا 400 بار بزرگ و کوچک کنید که این کار را با یک برگ ممکن می کند.

چاپ و چاپ با پرینتر لیزری سه طرفه

علاوه بر چاپ رنگی با چاپگر لیزری سه طرفه، می توانید چاپ دو رو یا دورو را روی کتاب ها چاپ کنید که به صورت خودکار در هر دو طرف چاپ می شوند.

برخی از سه دستگاه دارای این عملکرد هستند که استفاده از آن بسیار آسان است و سرعت کار را افزایش می دهد. البته چاپگر لیزری سه بعدی نیز به همین صورت عمل می کند.

تغذیه خودکار اسناد، به نام ADF، که به شما امکان می دهد به جای تغییر دستی اسنادی که قرار است کپی شوند، همه آنها را در دستگاه انباشته کنید، و دستگاه صفحات را تغذیه می کند و آنها را به طور خودکار کپی می کند.

به عنوان مثال وقتی می خواهید حدود 30 صفحه را کپی کنید، تمام صفحات را در دستگاه قرار دهید، دستور کپی آنها را از منوی تنظیمات دستگاه ارسال کنید و کپی و تحویل داده می شود و می توانید صفحات اصلی را کپی کنید. شما همچنین می توانید دریافت کنید.

در این صورت می توانید همزمان فعالیت های دیگری مانند تهیه اسناد دیگر، نوشیدن چای با دوستان یا برقراری ارتباط با همکاران را انجام دهید.

مزیت دیگری که یک چاپگر لیزری 3 کاره جدید می تواند ارائه دهد اتصال آن به اینترنت و استفاده از وای فای است.استفاده از وای فای توسط دستگاه های تلفن همراه از جمله پرینترهای لیزری 3 کاره در حال محبوب شدن است.

اگر چاپگر شما بتواند از اینترنت و Wi-Fi بی‌سیم استفاده کند، کار برای شما بسیار راحت خواهد بود و به شما امکان می‌دهد کارهای بزرگ کپی یا چاپ بدون اتصال به سیستم انجام شوند.

اگر قصد کپی، فکس یا پرینت اسناد را در حجم زیاد و با سرعت بالا دارید، بهتر است از اتصال سیمی استفاده کنید تا اطلاعات وارد شده به سیستم هنگام اتصال به وای فای از بین نرود. اتصال قطع می شود و نیازی به وارد کردن مجدد داده ها نیست. از ابتدا ادامه دهید.

معایب پرینتر لیزری سه کاره

اگر قصد خرید چاپگر لیزری سه بعدی را دارید باید بدانید که این نوع چاپگر علاوه بر عملکرد چشمگیر می تواند به کیفیت بسیار بالایی از چاپ و تصویر شما نیز دست یابد. هر نوع جوهر، و همچنین علاوه بر این، آنها بیشتر از چاپگرهای جوهر افشان دوام خواهند داشت.

البته معایبی هم دارند، مثلا رنگ های استفاده شده بسیار گران بودند، اگر قصد دارید چاپ و کپی محدودی انجام دهید، بهتر است از نوع جوهر استفاده کنید، زیرا برای مشکی و رنگی بسیار گران هستند. علائم سفید مناسب هستند.

توجه داشته باشید که پرینترهای لیزری سه کاره فقط روی کاغذ سنباده آرد سفید کار می کنند، اما چاپگرهای جوهرافشان می توانند روی همه انواع کاغذ چاپ کنند.

سرعت چاپ فیلتر لیزری بالاتر از سرعت چاپ نوع جوهر افشان است، اما اگر می خواهید یک چاپگر لیزری سه کاره برای مصارف خانگی بخرید، بهتر است بدانید که کمتر از 20 صفحه در روز چاپ می کنید یا خیر. چاپگرهای جوهرافشان اختیاری هستند. آنها بهتر هستند

اگر قصد خرید یک پرینتر لیزری سه کاره را دارید، به خاطر داشته باشید که پرینترهای لیزری سه کاره در ابتدا گران‌تر هستند، اما از نظر نگهداری و تعمیرات ضروری بسیار ارزان‌تر هستند. نوع جوهر

خرید کارتریج جوهر بسیار گران است و اگر هزینه زیادی از قبل پرداخت کنید، برای نگهداری پرینتر لیزری به پول زیادی نیاز نخواهید داشت.

 




برچسب ها : ,
يکشنبه 28 آبان 1402 |
 


 

مطالب اخير

آشنایی کامل با پیانو و انواع آن

اتاق خواب برای یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است

هدایای خلاقانه و فانتزی برای حیوانات خانگی: چگونه به دوستان چهار پای خود لطف کنید؟

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

آهنگ گرشا رضایی به نام «منم مثل توبه تنهاشدن عادت ندارم»

پمپ کارواش چیست؟

نکات مهم در مورد پمپ برتولینی

برای افتتاح آرایشگاه زنانه چه شرایطی وجود دارد؟

علل زگیل تناسلی در زنان

آهنگ جدید حامیم به نام «این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم»

دائمی ترین روش چاق شدن صورت

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی

آموزش پاکسازی پوست

اینورتر سه فاز iMASTER مدل C1-220-HF

بزرگترین ارائه دهنده خدمات خواب در تهران و ایران کدام است؟

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «دوست دارم»

قیمت پرینترهای خانگی موجود

15 گام مهم برای افزایش امنیت خانه

روانشناسی وابستگی: شناخت و درمان

 

آرشيو مطالب

1403

1402

 
 
 

آمار

تعداد آنلاین : 3
بازدید امروز : 183
بازدید دیروز : 750
هفته گذشته : 933
ماه گذشته : 6569
سال گذشته : 74095
بازدید کل : 251054
تعداد پست ها : 92
تعداد نظرات : 0

امکانات جانبی

RSS 2.0