تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدرسه نیوز

مدرسه نیوز

خوب نیوز

 

 

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟


مشکلات جنسی تأثیر بسیار مخربی بر روابط زناشویی دارد. انزال زودرس در مردان یکی از این مشکلات است که نیاز به درمان و پیشگیری دارد. همانطور که می دانید محصولات مختلفی برای درمان زود انزالی موقت در بازار وجود دارد: ژل، کرم، اسپری و قرص. در عین حال این محصول به دلیل اثر اسپری تاخیری یکی از محبوب ترین ها می باشد. دلایل زیادی پشت این سطح از محبوبیت وجود دارد. اما سوالاتی که مصرف کنندگان این محصول را مورد توجه قرار می دهد این است که اثر اسپری تاخیری تا چه زمانی باقی می ماند و یا اینکه اسپری تاخیری تا چه مدت باقی می ماند؟ این سوالات همیشه توسط افرادی مطرح می شود که بارها از اسپری کندگیر استفاده کرده اند و یا قصد خرید اسپری کندگیر را دارند. سوالاتی که پاسخ آنها می تواند به افراد کمک کند تا یک درمان بهتر انزال زودرس را انتخاب کنند یا یک اسپری تاخیری موثرتر خریداری کنند. با فروشگاه زوجیم همراه باشید.


آیا اسپری تاخیری ویگا واقعا باعث تاخیر می شود؟

معمولا اکثر مردان با اسپری تاخیری لیدوکائین آشنا هستند. برخی از افراد در واقع از اسپری لیدوکائین به عنوان اسپری تاخیری استفاده می کنند. اما بهتر است بدانید که اسپری های تاخیری انواع مختلفی دارند و نسبت لیدوکائین موجود در آنها نیز متفاوت است. در واقع با پیشرفت علم در زمینه مشکلات جنسی، محصولات جدیدتر با عوارض کمتر و اثربخشی بیشتر به بازار عرضه شده است. لیدوکائین ماده ای است که برای بیهوشی استفاده می شود. مدت زمان اثر اسپری تاخیری بر اساس لیدوکائین است که با بیهوش کردن آلت تناسلی و از بین بردن حساسیت نوک آلت تناسلی به طولانی شدن زمان انزال مردانه کمک می کند. با این حال، برخی از مارک ها اسپری های تاخیری گیاهی را ارائه می دهند که مبتنی بر لیدوکائین نیستند و از گیاهانی مانند جینسینگ استفاده می کنند. این نوع اسپری حساسیت آلت تناسلی را کاهش می دهد و زمان انزال را افزایش می دهد.

برای درک اینکه واقعا چه نوع تاخیری ایجاد می کنند، خوب است با نحوه استفاده از اسپری های تاخیری آشنا شوید. لطفاً دستورالعمل استفاده صحیح روی بسته بندی محصول را نیز مطالعه کنید.

در نتیجه سمپاشی دیرهنگام روی بدن

برخی از افرادی که از اسپری‌ها برای به تاخیر انداختن انزال زودرس استفاده می‌کنند، شکایت دارند که این اسپری‌ها به موقع عمل نمی‌کنند یا باعث ایجاد مشکل در شریک جنسی خود می‌شوند. باید گفت در واقع این مشکلات مربوط به تاخیر در سمپاشی نیست، بلکه به تاثیر آن بر بدن مربوط می شود. بلکه استفاده نادرست از آن است که چنین مشکلاتی را ایجاد می کند. ابتدا بهتر است یک اسپری تاخیری با ماندگاری طولانی انتخاب کنید و برای اینکه متوجه شوید واقعا اسپری تاخیری چقدر موثر است، به نحوه استفاده صحیح از این محصول توجه کنید.

اسپری تاخیری باید حدود 5-15 دقیقه قبل از مقاربت روی آلت تناسلی مالیده شود. البته این مدت به برند محصول بستگی دارد، البته مدت استفاده صحیح از آن در انواع فوری دارو مشخص شده است.

در صورت استفاده از اسپری تاخیری، هر بار بیش از 3 بار اسپری نکنید. استفاده بیش از حد از اسپری تاخیری در یک زمان می تواند لذت رابطه جنسی را کاملا از بین ببرد.

به مکان مورد نظر خود اشاره کنید. به طوری که سمپاشی دیرهنگام بیشترین تاثیر را دارد. اسپری کردن روی قسمت راست آلت تناسلی مهم است.

بهتر است بعد از استفاده از اسپری و قبل از رابطه جنسی، آلت تناسلی را با آب گرم یا پارچه تمیز کنید.

چرخ خیاطی قدیمی چند ساعت کار می کند؟

افرادی که از سمپاشی تاخیری استفاده می کنند سه دسته هستند. افرادی که بعد از بلوغ دچار مشکلات جدی انزال زودرس هستند، افرادی که زود انزالی موقتی را تجربه می کنند و افرادی که فقط می خواهند رابطه جنسی بیشتری داشته باشند. برای اینکه بفهمیم سمپاشی تاخیری چقدر موثر است، وارد اولین گروه از مطالعات می شویم. مطالعاتی توسط پزشکان در مورد اثرات اسپری های تاخیری بر افرادی که از انزال زودرس طولانی رنج می برند انجام شده است. از نتایج این مطالعه مشخص می شود که افراد با زمان ارگاسم کمتر از یک دقیقه پس از سه ماه استفاده از اسپری تاخیری به مدت 4 دقیقه به ارگاسم دست یافتند.

در این مطالعه علاوه بر زمان انزال، میزان لذت از رابطه جنسی نیز در دو طرف افزایش یافته است. برای خرید قرص پاور وی 8 با ما تماس بگیرید.


اخرین حرف

سوال این است که به طور مشخص سمپاشی تاخیری چه تاثیری دارد؟ در پاسخ باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از افراد بر این باورند که اثرات اسپری تاخیری زودرس است و استفاده طولانی مدت از این محصول عوارض آن را افزایش می دهد. اگر این باور نادرست است. برندهای معتبری که محصول را با تمام جزئیات و با وجود عوارض احتمالی آن توصیف می کنند.
 




برچسب ها : ,
سه شنبه 24 بهمن 1402 |
 


 

مطالب اخير

آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «فریاد»

آشنایی کامل با پیانو و انواع آن

اتاق خواب برای یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است

هدایای خلاقانه و فانتزی برای حیوانات خانگی: چگونه به دوستان چهار پای خود لطف کنید؟

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

آهنگ گرشا رضایی به نام «منم مثل توبه تنهاشدن عادت ندارم»

پمپ کارواش چیست؟

نکات مهم در مورد پمپ برتولینی

برای افتتاح آرایشگاه زنانه چه شرایطی وجود دارد؟

علل زگیل تناسلی در زنان

آهنگ جدید حامیم به نام «این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم»

دائمی ترین روش چاق شدن صورت

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی

آموزش پاکسازی پوست

اینورتر سه فاز iMASTER مدل C1-220-HF

بزرگترین ارائه دهنده خدمات خواب در تهران و ایران کدام است؟

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «دوست دارم»

قیمت پرینترهای خانگی موجود

15 گام مهم برای افزایش امنیت خانه

 

آرشيو مطالب

1403

1402

 
 
 

آمار

تعداد آنلاین : 1
بازدید امروز : 228
بازدید دیروز : 750
هفته گذشته : 978
ماه گذشته : 6614
سال گذشته : 74140
بازدید کل : 251099
تعداد پست ها : 93
تعداد نظرات : 0

امکانات جانبی

RSS 2.0