تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدرسه نیوز

مدرسه نیوز

خوب نیوز

 

 

پمپ کارواش چیست؟



این دستگاه از انواع پمپ های مورد استفاده در شستشوی خودرو می باشد. وظیفه آن دریافت آب در فشار معمولی و حذف آن در فشار بالا است. این ابزار در انواع مختلفی وجود دارد که در توان الکتریکی و برقی متفاوت است. این ابزار به افرادی که در همه جا نیاز به تمیز کردن عالی دارند کمک می کند. قابل استفاده در تمامی مصارف خانگی، اداری و صنعتی. یکی از دلایل اهمیت آن این است که قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. قدرت پاک کنندگی یک جریان آب بیشتر از شیلنگ باغچه است. فشار بالای این پمپ بر روی آب باعث می شود تا هر ناحیه ای را تمیز کرده و کثیفی ها را به راحتی پاک کنید. پمپ کارواش علاوه بر تفاوت قدرت موتور در دو نوع گازسوز و برقی قابل ساخت می باشد. هر کدام از این دو نوع مزایا و معایب خود را دارند و افراد باید با توجه به نیاز و استفاده خود انتخاب کنند. این ابزار کارایی و کارایی کارواش را به طور کامل افزایش می دهد.

انواع پمپ ماشین لباسشویی

همانطور که در بالا ذکر شد، این ابزار انواع مختلفی دارد. روش تقسیم بندی اول بر اساس برند و شرکت سازنده است و پمپ کارواش Orbit را می توان در بین مدل های برتر قرار داد. علاوه بر این، رایج ترین پمپ های توزیع کننده به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. تفاوت های زیادی بین این دو مدل وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

اولین موضوع تفاوت قدرت و دور موتور است: کارواش خانگی دارای موتور کلکتور و کارواش صنعتی دارای موتور دائمی است. راندمان موتور همیشه بالاست. اما در صورت استفاده بیش از حد از مدل داخلی، احتمال آسیب دیدن موتور وجود دارد.

از دیگر تفاوت های این دو نوع، ذکر جنس لوله ضروری است: لوله کارواش صنعتی دارای شلنگ فولادی بافته شده قوی است که حتی در هنگام عبور وسایل نقلیه سنگین از آن آسیب نمی بیند و فشارش را از دست نمی دهد. مواد شیلنگ لوله داخلی نیز برای فشار بالا مناسب است. اما قدرت مدل صنعتی را ندارد.

ساختار یکی دیگر از عوامل مهم است: یک کارواش صنعتی دارای ساختار فلزی قوی است. اگر کارواش خانگی ساختار ضعیف تری دارد.

قدرت نظافت و فشار آب: قدرت فشار آب کارواش خانگی کمتر از نمونه صنعتی است که در نتیجه قدرت نظافت و تمیز کنندگی مدل صنعتی بالاتر است.

ابعاد و وزن دستگاه : پمپ های صنعتی ابعاد بزرگتر و وزن بیشتری دارند. وزن این دستگاه در استفاده خانگی در نهایت به 5 کیلوگرم می رسد; در صورتی که در مدل های صنعتی وزن آن حدود 20 کیلوگرم است.

در ضمن پمپ کارواش به دو صورت گازی و برقی قابل ساخت می باشد. این سوال یکی دیگر از تفاوت های پمپ ها است.

پمپ های کارواش صنعتی

این ابزار کاربردهای گسترده و متنوعی دارد. در واقع در جاهایی که فشار آب بالا مورد نیاز است این دستگاه اجباری است. به عبارت ساده، می توان از آن برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطوح مختلف استفاده کرد. اما عمل پاکسازی ابعاد و انواع مختلفی دارد. در زیر مهمترین کاربردهای آن را شرح خواهیم داد:

راه اندازی کارواش شهری: این مبحث یکی از رایج ترین کاربردهای صنعتی کارواش است. مردم برای راه اندازی واحدهای کارواش در سطح شهر و شستشوی خودروها به این پمپ صنعتی نیاز دارند.

شستشوی وسایل نقلیه سنگین: تمیز کردن و شستشوی کامیون، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه بزرگ از این طریق بسیار آسان است.

نظافت و چربی زدایی تجهیزات صنعتی بزرگ: از این پمپ ها برای تمیز کردن و پاک کردن چربی و کثیفی بسیاری از تجهیزات صنعتی استفاده می شود. https://news-one.ir/?p=209862

شست و شوی ساختمان ها و سطوح: برای فضاهای بزرگ استفاده از این دستگاه بهترین راه برای نظافت است.

جدای از موارد فوق شستشوی نمای ساختمان، شستشوی فاضلاب، نظافت تاسیسات و اثاثیه شهری، شستشوی تجهیزات صنعتی و ... از دیگر کاربردهای این دستگاه می باشد.

کاربردها و انواع پمپ کارواش

این دستگاه وسیله ای کاربردی و مهم برای نظافت در منزل و صنعت می باشد. بازرگانی آب نیرو ارائه دهنده انواع تجهیزات کارواش صنعتی در ایران می باشد. استفاده از آن مزایای بسیاری دارد و اغلب به دو صورت خانگی و صنعتی تقسیم می شود. راندمان و قدرت مدل خانگی ضعیفتر از مدل صنعتی است. کاربرد آن بسیار گسترده است و مهمترین کاربردهای مدل های صنعتی عبارتند از: شستشوی ساختمان، در شستشوی خودروهای شهری، شستشوی خودروهای سنگین، نظافت تجهیزات صنعتی و ....

 




برچسب ها : ,
سه شنبه 17 بهمن 1402 |
 


 

مطالب اخير

آشنایی کامل با پیانو و انواع آن

اتاق خواب برای یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است

هدایای خلاقانه و فانتزی برای حیوانات خانگی: چگونه به دوستان چهار پای خود لطف کنید؟

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

آهنگ گرشا رضایی به نام «منم مثل توبه تنهاشدن عادت ندارم»

پمپ کارواش چیست؟

نکات مهم در مورد پمپ برتولینی

برای افتتاح آرایشگاه زنانه چه شرایطی وجود دارد؟

علل زگیل تناسلی در زنان

آهنگ جدید حامیم به نام «این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم»

دائمی ترین روش چاق شدن صورت

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی

آموزش پاکسازی پوست

اینورتر سه فاز iMASTER مدل C1-220-HF

بزرگترین ارائه دهنده خدمات خواب در تهران و ایران کدام است؟

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «دوست دارم»

قیمت پرینترهای خانگی موجود

15 گام مهم برای افزایش امنیت خانه

روانشناسی وابستگی: شناخت و درمان

 

آرشيو مطالب

1403

1402

 
 
 

آمار

تعداد آنلاین : 3
بازدید امروز : 733
بازدید دیروز : 813
هفته گذشته : 733
ماه گذشته : 6369
سال گذشته : 73895
بازدید کل : 250854
تعداد پست ها : 92
تعداد نظرات : 0

امکانات جانبی

RSS 2.0