تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدرسه نیوز

مدرسه نیوز

خوب نیوز

 

 

کف کش راد

 

پمپ کف چوبی در چه مواردی استفاده می شود؟

پمپ های سطح جاده را می توان در زمینه های زیر استفاده کرد:

چاه های عمیق کشاورزی و باغی: به دلیل کمبود منابع آب، متاسفانه در سال های اخیر مجبور به حفر چاه های عمیق تری برای تامین آب مناسب کشاورزی هستیم. البته میزان برداشت آب از آب های زیرزمینی باید به گونه ای تنظیم شود که کمترین آسیب را به آن وارد کند و منابع آبی قابلیت ترمیم و تغییر آنها را داشته باشد. به هر حال در شرایط فعلی که باید آب را از اعماق زمین به سطح انتقال دهیم، باید از انواع پمپ های شناور با کیفیت از جمله پمپ های راد شناور استفاده کنیم. استفاده از محصولات این شرکت به دلیل عمر طولانی و تضمین تامین آب پایدار کشاورزان، از بروز تنش آبی در مزارع و باغات جلوگیری می کند و باعث بهبود عملکرد مزارع کشاورزی، باغات و ... می شود.

انتقال آب از رودخانه به مزارع پرورش ماهی و...: استخرهای بزرگ و زیبای بین استخرهای پرورش ماهی را دیده اید؟ آب این چشمه های زیبا با نیروی الکتروپمپ یا پمپ های سانتریفیوژ شرکت های معتبر و با کیفیت از جمله شرکت راد از چاه ها یا نهرهای مزرعه ماهی مجاور به داخل حوض رانده می شود و آب حوض را متعادل می کند. ، هوا برای ماهی و گیاه و غذا بهتر است. با توجه به حساسیت ماهی های سرد آبی مانند سالمون به کمبود اکسیژن در آب، استفاده از پمپ شناور برای اطمینان از سلامت آب و تداوم این مزارع توصیه می شود.

تخلیه مخازن صنعتی و مسکونی: پمپ های کفی برای تخلیه انواع مخازن مورد استفاده برای دفع یا ذخیره فاضلاب خانگی و صنعتی استفاده می شود. ویژگی خاص پمپ میله ای که باعث انبساط این محصول برای این منظور شده است بدنه آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد که باعث شده محصولات این شرکت بسیار بادوام باشد. در مورد چنین چیزهایی

صنعت نفت و پتروشیمی: صنعت نفت و پتروشیمی یکی از پویاترین صنایع کشور و جهان است. از پمپ های میله ای گریز از مرکز می توان برای جابجایی انواع میعانات نفتی، روغن ها و سایر محصولات مایع پتروشیمی استفاده کرد.

صنعت ساخت: پمپ های راد را می توان در صنایع تولیدی مختلف برای انتقال انواع سیالات از مخزن به خط تولید و یا بالعکس استفاده کرد.

پمپ های کف چیست؟

مهمترین محصولات پمپ کف میله ای عبارتند از:

پمپ گریز از مرکز: بدنه این پمپ و قسمت های داخلی آن از فولاد ضد زنگ می باشد که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. پمپ های گریز از مرکز را می توان در مناطق مرطوب استفاده کرد. کاربرد اصلی این پمپ انتقال آب با دمای پایین و آب سخت (40 درجه به پایین) است و در برخی از محصولات بهتر آنها (سری W) پمپ می تواند در آب غوطه ور باشد. از ویژگی های این پمپ می توان به کاهش حجم پمپ اشاره کرد. مصرف انرژی این پمپ با حذف فن خنک کننده بهبود می یابد و گرمای الکترواستاتیک پمپ به دلیل عبور آب از موتور الکتریکی کاهش می یابد. پمپ های گریز از مرکز را می توان در زیر زمین یا در مناطق بسته استفاده کرد.

پمپ های شناور: پمپ های شناور از فولاد ضد زنگ و چدن شکل پذیر ساخته شده اند. این پمپ در مدل های مختلفی تولید می شود. برای راحتی کاربران این پمپ صدای آن تا حد امکان کاهش می یابد. این پمپ کمترین بوست راه اندازی را دارد. همچنین توان DC این پمپ با استفاده بیشتر از فن ها کاهش می یابد.

اسپیکر 3 اینچی روی زمین: ویژگی منحصر به فرد این خانواده محصولات قرمز، نسل جدید ملخ های داخلی استفاده شده است که از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. این نوع پروانه کاملا متعادل عمل می کند و این مشکل به کاهش هزینه دستگاه کمک می کند. بوش های استفاده شده در این پمپ فرسوده نمی شوند و به ندرت خراب می شوند. شفت و محفظه سلول به طور کامل از موتور دستگاه جدا شده است و روغن کاری خوب محفظه موتور الکتریکی عمر طولانی دستگاه را تضمین می کند. از دیگر مشخصات فنی که در هنگام تولید دستگاه برای جلوگیری از سایش و زنگ زدگی مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از آلیاژ ضد زنگ و توری پلاستیکی می باشد. روتور و استاتور این پمپ بر اساس ابزارهای استاندارد بین المللی طراحی و ساخته شده است. مدل های مختلف این سری از پمپ های شناور قابل استفاده در کشاورزی، سپتیک تانک، استخر، ساخت و ساز و ... می باشد.

پمپ 2 اینچی: این سری از پمپ های راد دارای مشخصات مشابه پمپ سه اینچی هستند با این تفاوت که دبی خروجی کمتر است. بدنه پمپ، داخل و پروانه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. پروانه کاملاً متعادل است و شفت استاندارد و یاتاقان های نصب شده در داخل آن کمتر در معرض خوردگی هستند. طراحی بهینه محفظه سیلاب و جدا شدن کامل از موتور الکتریکی باعث می شود پمپ دوام بیشتری داشته باشد. استفاده از این پمپ در چاه های عمیق مناطق کشاورزی، مزارع پرورش ماهی، استخرها، ساختمانی و ... نیز می باشد. این سری از پمپ های میله ای در مدل های مختلفی ارائه می شود.
 

پمپ کف با میله چگونه به حرکت آب کمک می کند؟

حرکت موتور داخلی پمپ باعث ایجاد انرژی جنبشی در آب می شود که باعث می شود آب از سطح پایین تر به سطح بالاتر حرکت کند. این پمپ ها فشار آب خروجی را افزایش می دهند و در مکان هایی که نیاز به پمپاژ زیاد آب از این طریق داریم می توان از آنها استفاده کرد. برای توضیح این مشکل می توانیم به استخرهای ماهی قزل آلا مراجعه کنیم. در این استخرها می توان از پمپ های میله ای شناور برای ایجاد فواره های مصنوعی برای تهویه آب و ایجاد گردش و جریان در آب استخر استفاده کرد. نکته جالب توجه در طراحی و ساخت این سری از پمپ ها جدا شدن محفظه سرریز از موتور الکتریکی است. این جداسازی از ورود آب و آسیب رساندن به قسمت الکتریکی پمپ جلوگیری می کند. گروه صنعتی راد با تیمی متشکل از کارشناسان طراحی صنعتی، مهندسین مواد و کارشناسان مکانیک و برق همواره در تلاش برای تولید پمپ های میله ای با کیفیت بالا می باشد. با توجه به اینکه یک پمپ شناور باید برای مدت طولانی در اعماق آب کار کند، کیفیت ساخت روکش محفظه پمپ یکی از مهمترین نکات در ساخت و طراحی آن است.
 

مراجعه به ادامه مطلب: https://abniro.com/water-pump/raad-pump/ 




برچسب ها : ,
پنجشنبه 4 خرداد 1402 |
 


 

مطالب اخير

آشنایی کامل با پیانو و انواع آن

اتاق خواب برای یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است

هدایای خلاقانه و فانتزی برای حیوانات خانگی: چگونه به دوستان چهار پای خود لطف کنید؟

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

آهنگ گرشا رضایی به نام «منم مثل توبه تنهاشدن عادت ندارم»

پمپ کارواش چیست؟

نکات مهم در مورد پمپ برتولینی

برای افتتاح آرایشگاه زنانه چه شرایطی وجود دارد؟

علل زگیل تناسلی در زنان

آهنگ جدید حامیم به نام «این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم»

دائمی ترین روش چاق شدن صورت

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی

آموزش پاکسازی پوست

اینورتر سه فاز iMASTER مدل C1-220-HF

بزرگترین ارائه دهنده خدمات خواب در تهران و ایران کدام است؟

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «دوست دارم»

قیمت پرینترهای خانگی موجود

15 گام مهم برای افزایش امنیت خانه

روانشناسی وابستگی: شناخت و درمان

 

آرشيو مطالب

1403

1402

 
 
 

آمار

تعداد آنلاین : 1
بازدید امروز : 360
بازدید دیروز : 861
هفته گذشته : 5183
ماه گذشته : 5183
سال گذشته : 72709
بازدید کل : 249668
تعداد پست ها : 92
تعداد نظرات : 0

امکانات جانبی

RSS 2.0