تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدرسه نیوز

مدرسه نیوز

خوب نیوز

 

 

بهترین پرینترهای خانگی ارزان قیمت

 

بهترین چاپگرهای خانگی 2022

انتخاب یک چاپگر خانگی عالی ممکن است در ابتدا آسان به نظر برسد. با این حال، پس از مواجهه با مدل های بسیار موجود در بازار، این انتخاب کمی گیج کننده می شود. اینجاست که مقدار و نوع نیاز چاپگر خانگی شما اهمیت دارد. اگر خانواده ای با نیازهای گوناگون هستید و یا حتی به فکر راه اندازی کسب و کار خانگی هستید، باید از بین بهترین چاپگرهای خانگی گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

آیا نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید از طریق Wi-Fi به دستگاه خود متصل شوید؟ و بسیاری سوالات دیگر که قبل از خرید چاپگر خانگی باید به آنها پاسخ داده شود. در مرحله بعد، ما بهترین چاپگرهای خانگی 2022 را گردآوری کرده‌ایم تا به شما در انتخاب درست و عملی کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین چاپگرهای سه کاره خانگی

هنگام انتخاب بین بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، احتمالاً به دنبال چاپگری چند کاره هستید که نیازهای مختلف اعضای خانواده را برآورده کند. خانواده شما ممکن است نیاز به کپی اسناد برای امضا، اسکن عکس های قدیمی و چاپ تعداد زیادی مقاله یا پیام متنی و تصویری داشته باشد. داشتن یک اسکنر با عملکردهای متعدد برای اطمینان از کیفیت نسخه دیجیتال چاپ شده بسیار مهم است. استفاده از دستگاه کپی برای کاهش هزینه های چاپ نیز از دیگر نقاط قوت پرینترهای سه کاره محسوب می شود. در زیر چند نمونه از این چاپگرها را مشاهده می کنید.



چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

چاپگر لیزری سه کاره M26NW یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی است که قابلیت های چاپ، کپی و اسکن را با عملکرد حرفه ای و قابل اعتماد ارائه می دهد. این چاپگر جمع و جور با سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه و کیفیت عالی 600 x 600 dpi می تواند چاپگری باشد که نیازهای شما را برآورده کند.

یکی از قوی ترین ویژگی های این اسکنر ارائه کپی های دیجیتالی از عکس ها و اسناد شخصی شما تا رزولوشن 1200*1200 dpi می باشد. از آنجایی که به Wi-Fi مجهز است، می توانید به راحتی از طریق تلفن هوشمند و تبلت خود سفارش چاپ صادر کنید. همچنین با وجود خاموش و روشن شدن خودکار و بهره مندی از کارتریج با ظرفیت بالا، از نظر مصرف انرژی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.



چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

با استفاده از این چاپگر لیزری دیجیتال کانن سیاه و سفید، می توانید به راحتی و به سرعت چاپ، کپی و اسکن کنید. استفاده از چاپگر مناسب برای خانه شما آسان و راحت است. طراحی مدرن این چاپگر آن را به یک دستگاه کوچک اما برای استفاده بسیار هوشمند تبدیل کرده است.

کیفیت چاپ خوب برای اسناد متنی و گرافیکی و همچنین امکان انجام اسکن رنگی و با کیفیت با سرعت 18 صفحه در دقیقه از دیگر مزایای این دستگاه است. نمایشگر ساده و عمودی این دستگاه به شما این امکان را می دهد که در حالت نشسته به راحتی به امکانات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی‌ها برای کاربران شخصی که چیزی بیش از یک چاپگر می‌خواهند و می‌خواهند در زمان، هزینه و فضا صرفه‌جویی کنند، عالی است.



چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a
 

با انتخاب پرینتر لیزری HP MFP M26a یک چاپگر لیزری عالی برای منزل خود خواهید داشت. این مدل دارای رزولوشن 600*600 نقطه در اینچ و رزولوشن 1200*1200 dpi برای اسکن اسناد بهترین کیفیت را خواهید دید.

سرعت عملکرد این چاپگر لیزری بسیار بالا است و امکان چاپ و اسکن سیاه و سفید اسناد را تا 18 صفحه در دقیقه فراهم می کند. عملکرد ماهانه این چاپگر با 5000 صفحه A4 در ماه عالی است. نصب، پیکربندی و اتصال این چاپگر لیزری به دستگاه های دیگر نیز بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درایورهای ارائه شده را روی رایانه خود نصب کنید و پس از اتصال با کابل USB، از کار با یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار لذت ببرید.



چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر سه کاره سیاه و سفید با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این چاپگر کوچک انتخابی ایده آل برای فضای فشرده و محدود منزل شماست و علاوه بر سرعت بالای ۲۲ صفحه در دقیقه، کیفیت چاپ بسیار خوبی نیز دارد.

اسکنر رنگی در این دستگاه به شما امکان می دهد نسخه های دیجیتالی عکس ها و اسناد را با وضوح 600 dpi و به صورت رنگی ایجاد کنید. این چاپگر لیزری دارای اتصال Wi-Fi و Ethernet است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی به داده های خود در شبکه دسترسی داشته باشید. پشتیبانی این چاپگر از iOS، AirPrint و CloudPrint از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این دستگاه را برای سال 2022 ضروری می‌کنند. لیستی از بهترین چاپگرهای خانگی



بهترین چاپگرهای خانگی ارزان و کوچک

چاپگرهای امروزی نه تنها قدرتمندتر هستند، بلکه به گونه ای طراحی شده اند که فضای کمتری را در خانه شما اشغال کنند. اگر نیاز به کپی برداری از اسناد کاری و شخصی دارید، یا اگر برای کارهای مدرسه فرزندتان به چاپگر نیاز دارید، نیازی به جستجوی یک دستگاه بزرگ و گران قیمت ندارید. بر اساس فناوری مورد استفاده در چاپگرهای مدرن، می‌توانید ارزان‌ترین و ساده‌ترین چاپگر مورد نیاز خود را چه در حالت تک یا چند کاره پیدا کنید. در ادامه چند نمونه از بهترین نقشه های خانه آورده شده است.



مدل چاپگر لیزری HP HP Laserjet Pro M12a

چاپگر HP LaserJet Pro M12a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است که نه تنها فضای کمی را اشغال می کند، بلکه برای کاربرانی که نیاز به چاپ سریع و مکرر اسناد کوچک دارند، بسیار مناسب است. این چاپگر از انواع اتصالات USB، Ethernet، Wi-Fi و همچنین AirPrint برای سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند.

چاپگر M12a همیشه آماده چاپ با فناوری روشن/خاموش خودکار است. در واقع این ویژگی گرم شدن سریع دستگاه را نشان می دهد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. کیفیت چاپ این مدل پرینتر 600*600 dpi است و اسناد متنی را با وضوح عالی و با سرعت 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند. این قابلیت ها در کنار ابعاد جمع و جور ۲۲۸×۴۱۰×۳۴۹ میلی متر کافی است تا این دستگاه را به یکی از کاربردی ترین و بهترین چاپگرهای خانگی تبدیل کند.



مدل Canon پرینتر لیزری Canon i-sensys LBP6030

چاپگر لیزری تک رنگ کانن LBP6030 به دلیل اندازه جمع و جور و ویژگی های مقرون به صرفه ای که دارد برای دفتر کار خانگی ایده آل است. اگر این ابزار را تهیه کنید، عملکرد بسیار ساده و موثر آن را خواهید دید. فناوری چاپ این چاپگر از نظر افزایش بهره وری انرژی نیز بسیار پیشرفته است.

این مدل پرینتر کانن در حالت خواب تنها 0.8 وات مصرف می کند و به کمترین زمان ممکن برای گرم شدن نیاز دارد. وجود کارتریج یکپارچه از دیگر عوامل افزایش قدرت این دستگاه است. این چاپگر با سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه و وضوح 600 x 600 dpi می تواند یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار باشد.

چیزی که این چاپگر را در بین کاربران خانگی محبوب کرده است طراحی زیبا و مشخصات بسیار مناسب آن است. این چاپگر با ابعاد 249*199*364 میلی متر طراحی شده است و به همین دلیل فضای بسیار کمی نیاز دارد. یکی دیگر از عوامل صرفه جویی در فضا، سینی کاغذ جمع شونده در این چاپگر است.



چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M28w

به گفته HP، چاپگر M28W یکی از جدیدترین و کوچکترین پرینترهای لیزری موجود در بازار است. طول این چاپگر 198 میلی متر، عرض 360 میلی متر و ارتفاع 264 میلی متر است که با توجه به کارایی آن بسیار چشمگیر است. زیرا چاپگر با این ویژگی ها به راحتی روی میز کنار کامپیوتر قرار می گیرد.

یکی از ویژگی ها و نقاط قوت این چاپگر کوچک رزولوشن خوب 600 dpi برای چاپ و 1200 dpi برای اسکن اسناد است. این چاپگر در کنار عملکرد عالی در تبدیل اسناد چاپی، کیفیت اسناد بسیار خوبی را نیز به شما ارائه می دهد. این ویژگی به این معنی است که اگر نیازی به تهیه پرینت اسناد و عکس های خود ندارید، می توانید با خیال راحت از چاپگر استفاده کنید. بله، اسکنر این دستگاه قابلیت کپی دیجیتالی را نیز دارد



پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15w
 

این مدل از پرینترهای اچ پی نه تنها در لیست بهترین پرینترهای خانگی قرار دارد، بلکه یکی از جدیدترین و کوچکترین و ارزانترین نوع پرینترهای لیزری است. چاپگر بودجه M15W یک چاپگر لیزری سیاه و سفید با تنها یک صفحه A4 است که از چندین اندازه کاغذ کوچکتر نیز پشتیبانی می کند.

چاپ سریع 19 صفحه در دقیقه با کیفیت 600 x 600 dpi برای کاربران خانگی راحت است. این چاپگر دارای قابلیت Wi-Fi است و اتصال به این دستگاه را آسان می کند. اما چیزی که باعث محبوبیت بیشتر این مدل می شود این است که فضای کمتری روی میز شما اشغال می کند. ابعاد این چاپگر 288 x 348 x 346 میلی متر، وزن 3.8 کیلوگرم، در بین کاربران خانگی بسیار محبوب است و می تواند کاغذ سایز A4 را روی میز شما قرار دهد.



بالای لیست بهترین چاپگرهای رنگی خانگی

در زیر بهترین چاپگرهای رنگی خانگی آورده شده است:

چاپگر لیزری رنگی HP Color Laserjet 150nw

اگر برای تهیه نسخه های چاپی از عکس ها و اسناد خود به چاپگر رنگی نیاز دارید، این مدل چاپگر HP ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. یک چاپگر کوچک و جمع و جور با ظرفیت بالا که برای هر موقعیتی مناسب است. چاپگر Laserjet 150nw با ابعاد 274.4 x 8.397 x 382 میلی متر می تواند فضای بسیار کمی را در اتاق نشیمن شما اشغال کند.

این چاپگر رنگی تک کاره کیفیت عالی چاپ اسناد را با وضوح 600 x 600 dpi ارائه می دهد. سرعت چاپ برای اسناد سیاه و سفید 18 صفحه در دقیقه و برای اسناد رنگی 4 صفحه در دقیقه است. امکان چاپ دستی دو بعدی با این دستگاه وجود دارد و این یکی دیگر از ویژگی های مفید چاپ رایج محسوب می شود.
 

 

در نهایت

انتخاب یک چاپگر خانگی خوب با توجه به نیازها و انتظارات شما از یک دستگاه گاهی اوقات می تواند کار دشواری باشد. در این مقاله سعی کردیم بهترین چاپگرهای خانگی را با ویژگی هایشان به شما نشان دهیم تا بتوانید چاپگری را با اطلاعات کامل انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای مشاهده بهترین، با کیفیت ترین و ارزان ترین چاپگرهای خانگی با قابلیت فیلتر بر اساس ویژگی های مورد نظر خود و امکان مقایسه پرینترها و همچنین مشاوره کارشناسان همکار ما می توانید به سایت فروشگاه آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. ، ما بهترین گزینه موجود را با توجه به نیاز شما پیدا خواهیم کرد. خودت انتخاب کن

مشاهده متن کامل: https://avafarhang.com/best-home-printers-2022/
 




برچسب ها : ,
سه شنبه 12 ارديبهشت 1402 |
 


 

مطالب اخير

آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «فریاد»

آشنایی کامل با پیانو و انواع آن

اتاق خواب برای یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است

هدایای خلاقانه و فانتزی برای حیوانات خانگی: چگونه به دوستان چهار پای خود لطف کنید؟

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

آهنگ گرشا رضایی به نام «منم مثل توبه تنهاشدن عادت ندارم»

پمپ کارواش چیست؟

نکات مهم در مورد پمپ برتولینی

برای افتتاح آرایشگاه زنانه چه شرایطی وجود دارد؟

علل زگیل تناسلی در زنان

آهنگ جدید حامیم به نام «این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم»

دائمی ترین روش چاق شدن صورت

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی

آموزش پاکسازی پوست

اینورتر سه فاز iMASTER مدل C1-220-HF

بزرگترین ارائه دهنده خدمات خواب در تهران و ایران کدام است؟

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «دوست دارم»

قیمت پرینترهای خانگی موجود

15 گام مهم برای افزایش امنیت خانه

 

آرشيو مطالب

1403

1402

 
 
 

آمار

تعداد آنلاین : 5
بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 897
هفته گذشته : 3316
ماه گذشته : 1888
سال گذشته : 76478
بازدید کل : 253437
تعداد پست ها : 93
تعداد نظرات : 0

امکانات جانبی

RSS 2.0