تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مدرسه نیوز

مدرسه نیوز

خوب نیوز

 

 

پاور بانک چگونه عمل می کند ؟

این اسپیکر دارای نسخه بلوتوث ۵ است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اسدی تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت را دارد. گاهی اوقات کمی ریسک کردن و ارائه دادن یک هدیه خاص با شکلی متفاوت ولی باکیفیت میتواند توجهات بسیاری را به سمت شما و نام برندتان جلب کند. البته بسیاری از بلندگوهای بلوتوثی تک، خود به تنهایی دارای این قابلیت هستند و وقتی شروع به پخش موسیقی می کنند شما نمی توانید از شنیدن دست بکشید. توان خروجی این اسپیکر ۱۰ وات است. این اسپیکر دارای دو بلندگوی ۶۶ میلیمتری و ۴ اهمی است و هرکدام ۸ وات است. وصل کرده و از این محصولات بر روی میز یا سطوح مختلف که نزدیک به سیستم پخش کننده هستند، استفاده کرد. این روزها بیشتر اسپیکر های بلوتوثی از ورژن ۵ استفاده میکنند و در مدلهای قدیمیتر ورژن ۴.۲ هم دیده میشود. باتری این مدل ۴ هزار میلیآمپر ساعت است. در اینجا بعضی از مدل های اسپیکر جی بی ال با نرخ قیمت بالای دو میلیون تومان را معرفی میکنیم که در ادامه میتوانید مشخصات فنی هر یک از آن ها را در بخش «معرفی و بررسی انواع مدل های اسپیکر Jbl» مطالعه نمایید.

 
به لطف میکروفنی که در این اسپیکر گنجانده شده میتوانید به تماسهای گوشی خود پاسخ بدهید و قابلیت مکالمه را حین اتصال گوشی به اسپیکر از دست نمیدهید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. تقریبا هر کسی که یک گوشی یا تبلت هوشمند داشته باشد میتواند از داشتن اسپیکر قابل حمل لذت ببرد زیرا قطعا تجربه شنیداری شما در هر موقعیتی بهبود میدهد. قابل حمل های با بلوتوث: این دسته از اسپیکرها بدون سیم هستند و با بلوتوث کار می کنند و بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند مدام جای اسپیکر خود را عوض کنند. این بلندگوها به دلیل طراحی رومیزی بیشتر در سایز های کوچک وجود دارند تا بتوان آن ها را در هرجایی استفاده کرد، همچنین تکنولوژی اکثر این محصولات به صورت 360 درجه نمی باشد و به همین دلیل صوت پراکندگی نداشته و مستقیماً و بسیار با کیفیتی، بدون از دست دادن حتی یک نت به گوش شما می رسد. کمک کند؛ برای مثال هنگامی که شما در محیطی کار میکنید که فاصلهی کامپیوتر با لوازم جانبی زیاد است و نمیتوانید دستگاهها را به یکدیگر متصل کنید، اینگونه مبدلها که در اندازههای مختلف طراحی شدهاند، پیشنهاد خوبی برای برقراری ارتباط دستگاهها باهم هستند.
 
کمپانی «شیائومی» (Xiaomi) که در چند سال اخیر جزو محبوبترین تولیدکنندگان گجتهای الکترونیکی بوده است، این اسپیکر پرتابل را به بازار عرضه کرده است. قیمت این کالا با توجه به برند، نوع، کیفیت صدا و… مدلهای دیگری از سری R ادیفایر در بازار کشورمان وجود دارد؛ اما ترکیب تواناییها و قیمت R1280DB آن را به گزینهی بسیار مناسبی تبدیل کرده است. با توجه به نکات گفته شده، می توانید به راحتی اسپیکر مورد نظر خود را انتخاب کنید و از امکانات و قابلیت های مختلف آن بهره مند شوید. شما باید با توجه به کاربردی که مد نظر دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. این قانون کلی را در نظر داشته باشید که هر چقدر اسپیکر بزرگتر میشود، صدای قویتری دارد. شارژ کردن این باتری ۲ ساعت زمان میبرد و با باتری کاملا شارژ شده، در صورتی که با صدای متوسط از آن استفاده کنید، تا ۸ ساعت دوام میآورد. اسپیکر زیلوت گواهی ضدآب IPX5 دارد و میتوانید با خیال راحت در روزهای بارانی یا کنار ساحل و استخر از آن استفاده کنید. این اسپیکر قابلیت ضدآب بودن هم دارد. این اسپیکر هم در دستهی اسپیکرهای کوچک قرار میگیرد؛ بههمین دلیل حملونقل آن بسیار راحت است و وزن آن ۵۰۰ میلیگرم است.
 
این اسپیکر با ظاهری شبیه به استوانه و ابعاد نسبتا کوچک، برای حملونقل بسیار راحت است. علاوهبر بلوتوث، این اسپیکر قابلیت اتصال با کابل AUX و USB هم دارد. این مدل هم از طریق بلوتوث و هم با کابل USB به دیوایس متصل میشود. گفتنی است، این مدل به یک ساب ووفر 25 سانتیمتری، 2 توییتر 4 سانتیمتری و 2 میدرنج 8 سانتیمتری مجهز شده است. اگر از علاقهمندان به رادیو باشید، این اسپیکر بهترین انتخاب برای شما است و رادیوی FM هم دارد. برد آن حدود ۱۰ متر و قدرت خروجی آن ۵ وات است. وزن این مدل ۲۲۰۰ گرم، ابعاد آن ۳۰ در ۱۴ در ۱۸ سانتیمتر و توان خروجی کلی آن ۲۵۰۰ وات است. این مدل از کارت حافظه تا ۳۲ گیگ پشتیبانی میکند. وزن کم این اسپیکر که حدود ۳۲۰ گرم است باعث شده که برای حملونقل و استفاده موقع ورزش، در باشگاه، محل کار و…
 



برچسب ها : ,
يکشنبه 2 مرداد 1401 |
 


 

مطالب اخير

آشنایی کامل با پیانو و انواع آن

اتاق خواب برای یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است

هدایای خلاقانه و فانتزی برای حیوانات خانگی: چگونه به دوستان چهار پای خود لطف کنید؟

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

نقش تولید محتوا در رشد کانال ایتا

آهنگ گرشا رضایی به نام «منم مثل توبه تنهاشدن عادت ندارم»

پمپ کارواش چیست؟

نکات مهم در مورد پمپ برتولینی

برای افتتاح آرایشگاه زنانه چه شرایطی وجود دارد؟

علل زگیل تناسلی در زنان

آهنگ جدید حامیم به نام «این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم»

دائمی ترین روش چاق شدن صورت

همه چیز در مورد ربات جاروبرقی

آموزش پاکسازی پوست

اینورتر سه فاز iMASTER مدل C1-220-HF

بزرگترین ارائه دهنده خدمات خواب در تهران و ایران کدام است؟

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «دوست دارم»

قیمت پرینترهای خانگی موجود

15 گام مهم برای افزایش امنیت خانه

روانشناسی وابستگی: شناخت و درمان

 

آرشيو مطالب

1403

1402

 
 
 

آمار

تعداد آنلاین : 2
بازدید امروز : 522
بازدید دیروز : 813
هفته گذشته : 522
ماه گذشته : 6158
سال گذشته : 73684
بازدید کل : 250643
تعداد پست ها : 92
تعداد نظرات : 0

امکانات جانبی

RSS 2.0